Gör om, gör rätt

Den här bloggen har varit död väldigt länge nu. Under de senaste två åren gick det att räkna inläggen jag skrivit på två händer. Så igår (2017-03-16) raderade jag alla mina gamla inlägg.
 
Anledningen att jag gjorde det är att jag skulle vilja börja blogga igen. Jag funderade först på att starta en ny blogg, men jag kom inte på något nytt nick och jag är ju 'Luxxie'. Har kallat mig det på internet sen jag var... öh... liten. Men jag ville fortfarande starta om, ville inte ha kvar hela det gamla arkivet bakom. Så jag raderade det. 
 
Nu håller jag på att fixa med bloggen. Den ska få en ny design, nya kategorier för jag hade ju en miljon alldeles för många. Men så länge använder jag ett av blogg.se's gratis teman, tyckte det var rätt fint. Dock lite tråkigt. Ska även ha en tydligare riktning även om jag inte kommer nischa mig. Orkar inte välja ett ämne att skriva om bara, för då kommer jag tappa intresset. Men lite mer riktat än seg, konstig, tramsig dagbok. Ska försöka göra mer välskrivna inlägg, inte bara ordbajs som jag publicerar utan att kolla igenom. Förhoppningsvis ska bloggen bli liknande, fast lite bättre. 
| |
#1 - - Anna:

Välkommen tillbaka!

Svar: Tack!
Linnéa

Upp